سامان آقازمانی: به زودی به ترکیب اصلی باز می گردم
عارف نیوز

 سامان آقازمانی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: در اول فصل یکسری عوامل بیرونی برای من مشکل ایجاد کرد و فکر می کنم این مشکلات باعث شد تا باشگاه در خصوص این پست تصمیم گیری کند. البته هر تصمیمی از سوی باشگاه و کادر فنی گرفته شود من به آن احترام می گذارم.

وی در مورد شرایط تیم افزود: خدا را شکر وضعیت بچه ها خوب است و بعد از آن بازی پر گل، همه هم و غم ما این است که بازی های بعدی را با پیروزی و کسب سه امتیاز پشت سر بگذاریم.

آقازمانی در خصوص لقب گتوزو گفت: در تمرینات، مانوئل ژوزه ناگهان مرا با نام گتوزو مورد خطاب قرار داد و خبرنگاران هم پس از آن در این خصوص مطلب نوشتند که از سرمربی و اصحاب رسانه تشکر می کنم.

سامان آقازمانی درباره شرایطش در تیم پرسپولیس اشاره کرد و افزود: افتخار حضور چهار ساله در تیم پرسپولیس را دارم و رده های ملی را یکی پس از دیگری طی کرده ام و فکر می کنم بازیکن با تجربه ای باشم. درست است که جوان هستم ولی به نظرم پختگی لازم را دارم و می توانم در طول فصل در خدمت تیم محبوبم باشم. اول فصل تیم ما آن هارمونی لازم را نداشت و در نتیجه، دیواری کوتاه تر از من پیدا نشد و آن مشکلات بوجود آمد. انشاءا... به زودی به ترکیب اصلی تیم بازمی گردم و در این خصوص همه سعی و تلاشم را بکار خواهم گرفت.

هافبک سرخپوشان در مورد کادر فنی نیز گفت: کادر فنی خوبی داریم که به طور دقیق با بچه ها کار می کنند. مهم تر از همه اینکه رفاقت خوبی را بین بازیکنان ایجاد کرده اند و امیدوارم در بازی های باقی مانده تا نیم فصل نتایج قابل قبولی کسب کنیم و در نیم فصل دوم نیز خودمان را به صدر جدول برسانیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, :: 18:27 :: نويسنده : محمدعارف بختیاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عارف نیوز و آدرس aref4175.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 15154
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



تصاویر زیباسازی نایت اسکین